MEHMETÇİKLERDEN ANT İÇME TÖRENİ
Çanakkale’de bulunan Jandarma Eğitim Merkez Komutanlığı’nda 2006-2 tertip 2. grup acemi erler için ant içme töreni gerçekleştirildi.
27 Haziran 2026 - 12:35
Törene Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Hüseyin Tığlı, Mustafa Biçen ve Yusuf Aslan ile birlikte protokol üyeleri ve asker aileleri katıldı.

Vali Ömer Toraman, vatan hizmetine ilk adımlarını atan Mehmetçiklerin yemin töreninde askerlerin heyecanına ortak olurken, ailelerle de yakından ilgilendi.

Program, acemi erlerin yemin etmesi ve tören geçişiyle sona erdi.
Kaynak: Çanakkale Valiliği

Vali Ömer Toraman, vatan hizmetine ilk adımlarını atan Mehmetçiklerin yemin töreninde askerlerin heyecanına ortak olurken, ailelerle de yakından ilgilendi.

Program, acemi erlerin yemin etmesi ve tören geçişiyle sona erdi.
Kaynak: Çanakkale Valiliği
12:23








YORUMLAR